P.I.M.P. my AD

Put In More Passion !!!

P.I.M.P. my AD

P.I.M.P. my Ad s-a nascut din pasiune. Pasiunea a 5 studenti sa afle lucruri noi, sa experimenteze, sa gandeasca, sa-si depaseasca limitele. Nu ne e frica de esec si am pornit la drum cu gandul ca, oricare ar fi deznodamantul acestei povesti, cu siguranta vom avea ceva de invatat. Ne dam silinta sa fim cei mai buni dintre cei buni !!!

Olimpiadele Comunicarii...

Am ras, am povestit, am prezentat, ne-am calificat, avem client interesant, suntem fericiti, suntem foarte fericiti, avem motive, suntem tineri, suntem abia anul I, suntem noi, am participat la conferinte, noi prieteni, iarasi trenuri, iarasi idei, iarasi distractie, iarasi P.I.M.P. My AD !!!

Nu dati banii pe prostii, dati spaga la functionari :D

Intr-o incercare de a promova binele general si normalitatea, sau ma rog corectitudinea :P...oricum nu cred ca se va schimba mare lucru dar oricum...sa ne traiasca viitorii copii !! ...=)))
--si acum, desigur, o alta analiza inceputa si terminata dupa miezul noptii alaturi de multe sticle de bere si de tovarasi (prieteni si prietene) online :P; era undeva pe la 3 cand m-am apucat sa scriu chestia asta:P--

VIZITATI NEAPARAT : www.faraspaga.ro -> sunt la fel ca noi toti : NAIVI :D


Fara spaga – Functionarul
- Analiza reclama -


           Inovatia si creativitatea sunt doua dintre cele mai importante elemente care au dus la spectaculoasa evolutie a comunicarii, fapt ce reiese si din reclama de fata. Practic, ceea ce ni se prezinta aici nu este ceva necunoscut, si totusi… Realizatorii clipului au reusit sa creeze ceva cu adevarat interesant.
          O companie anti-spaga, a doua mi se pare, insa una mult mai bine organizata, sustinuta foarte de bine de o serie de add-uri publicitare care merita bagate in seama, printre care si aceasta. Primul cadru ne prezinta un barbat de varsta mijlocie alearga printre multimea galagioasa, la fel de agitata, ce asteapta la cozi pentru a ajunge la ghisee. Acesta, cu o sticla in mana se impinge grabit pentru a ajunge in mijlocul multimii pentru a face un anunt, dupa cum spune dintr-o rasuflare “Da-te bre, ca tre’ sa fac un anunt!”. Ajuns pe masa din mijlocul salii devine vizibil intregului auditoriu. Astfel, in centrul atentiei apare un barbat in pantofi, pantaloni de stofa, cravata si camasa albastra, imbracaminte clasica, caracteristica tipologiei pe care o reprezinta, adica cea a functionarului public. Cadrul initial surprinde atitudinea oamenilor care il asculta si gesturile mari ale personajului principal, bastoanele, miscarile diectice si cele pe care le face pentru a-i privi pe toti de acolo. In discursul sau se simte entuziasmul si fericirea, cuvintele sale insa nefiind clare datorita “fericirii” sugerate subtil de sticla de sampanie pe care o tine strans in mana. Urmatorul cadru se concentreaza pe expresiile faciale ale acestuia, bastoanele si miscarile expresive fiind la fel de evidente ca inainte. Astfel, cuvintele si ideile expuse sunt sustinute de gesturi si grimase puternice. Discursul sau, desi are claritate, duce lipsa de acuratete, cuvintele fiind un impediment in exprimarea ideilor, insa este salvat de sinceritatea de care da dovada, “functionarul nostru” devenind, in final, un simpatic, fericit peste masura, care ii imbucura si pe cei prezenti cu sampania care se varsa pe hainele sale.
          Fiind o reclama cu mesaj social, in combinatie cu vocea sigura si groasa, care indeamna la “Fara spaga” si prezinta sponsorul campaniei, la final, apare si comunicarea nonverbala sub forma unor mesaje clare “Fara spaga. Fara masini cumparate din banii tai”, aparute spre finalul discursului “eroului” nostru, si sub forma unui logo reprezentativ.
          Astfel, un mesaj serios, social, devine mult mai interesant, datorita unor prezentari intuitive, condimentate cu umor si sarcasm.



1 care au ceva de comentat...:

  1. Tudor said...
     

    Nu dati banii pe prostii,luati banane la copii!:))) Hai Deac ca ai fo tare cu asta fara spaga;)

Post a Comment